FAQ: Najczęściej zadawane pytania

P: Czy mogę zainstalować aplikacje własnoręcznie?
O: Tak, instalacja nie jest skomplikowana, z pomocą naszej instrukcji zajmie Ci to od 5 do 20 minut.

P: Czy jest możliwe, aby zainstalować aplikację zdalnie np. poprzez wysłanie specjalnej wiadomości SMS?
O: Nie, aplikacja musi zostać zainstalowana fizycznie na telefonie. Na chwilę obecną, instalacja zdalna nie jest niestety możliwa.

P: Czy można zainstalować aplikację na każdy telefon komórkowy?
O: Aplikacja jest kompatybilna ze zdecydowaną większością telefonów komórkowych. Niemniej jednak istnieją urządzenia; przeważnie starsze modele, które nie posiadają systemu operacyjnego. Telefony z systemem Android, iOS, Blackberry i Symbian S60 są w pełni kompatybilne.

P: Czy podsłuch będzie działał jeżeli wymienimy w telefonie kartę SIM?
O: Tak, karta SIM nie wpływa w żaden sposób na funkcjonowanie aplikacji.

P: Czy muszę wykupić nową licencję w przypadku utraty telefonu?
O: Nie, nasza aplikacja podsłuchu jest w pełni wymienialna. W przypadku utraty telefonu, można zainstalować aplikacje na innym telefonie komórkowym bez żadnych dodatkowych opłat.

P: Czy aplikacja będzie działać w przypadku słabego zasięgu sieci w telefonie, bądź ograniczenia prędkości połączenia internetowego?
O: Aplikacja sama w sobie będzie działać. Słabe, bądź niestabilne połączenie może skutkować niekompletnym nagraniem, w którym będzie brakowało pewnych fragmentów.

P: Czy długość nagrywanej rozmowy jest ograniczona?
O: Długość nagrania z powodów bezpieczeństwa jest ograniczona do 15 minut. Dłuższy czas trwania transmisji mógłby spowolnić działania telefonu i zwrócić na siebie uwagę.


Logowanie

Biuletyn e-mail

Zniżki, promocje, nowości?Bądź na bieżąco! Podaj swój adres e-mail, a na pewno nie przegabisz żadnej korzystnej dla Ciebie oferty.


życzenie specjalne


captcha image